Notice: Η register_sidebar κλήθηκε εσφαλμένα. Δεν ορίστηκε id στα στοιχεία πίνακα για "Πλευρική στήλη 1" της πλευρικής στήλης. Προκαθορίζονται στο "sidebar-1". Χειροκίνητα καθορίστε το id σε "sidebar-1" για σίγαση της ειδοποίησης και κρατήστε το υπάρχων περιεχόμενη της πλευρικής στήλης. Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 4.2.0.) in /unitswww2/unitswww23/las/kpe-ierap/kpeierap/public_html/wp-includes/functions.php on line 4161 Notice: Το add_custom_background είναι παρωχημένο από την έκδοση 3.4.0 και μετά! Χρησιμoποιήστε το add_theme_support( 'custom-background', $args ). in /unitswww2/unitswww23/las/kpe-ierap/kpeierap/public_html/wp-includes/functions.php on line 3853 7. Σταλαγματιά- σταλαγματιά? αδειάζει η στάμνα η πλατιά. | ΚΠΕ Ιεράπετρας – Νεάπολης

7. Σταλαγματιά- σταλαγματιά? αδειάζει η στάμνα η πλατιά.

Το πρόγραμμα είναι υποστηρικτικό του περιφερειακού θεματικού δικτύου «Υγροτ(ρ)οπο…ποιώ τη συμπεριφορά μου», είναι μονοήμερο ή διήμερο και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές Δ, Ε, ΣΤ τάξεων δημοτικού, μαθητές γυμνασίου, Λυκείου, ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, ΙΕΚ, ΣΔΕ και πολίτες, με προτεραιότητα παρακολούθησής του από τα σχολεία μέλη του δικτύου. Σε συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Ανατολής (κοντά στην Καλαμαύκα) και Μύρτους, διερευνάται η δυνατότητα φιλοξενίας, με μικρή οικονομική συμβολή της ομάδας.

Πεδία βιωματικής εκπαίδευσης: Α. Τεχνητή Λίμνη Μπραμιανών Ιεράπετρας, Β. Φαράγγι Σαρακίνας Μύθων Ιεράπετρας Γ. Πηγές και εκβολές Καλαμαυκιανού ποταμού

Πρόγραμμα, αφιερωμένο σε ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα παγκόσμια προβλήματα, αυτό της ορθολογικής διαχείρισης του νερού. Θα αναφερθούμε στην κλιματική αλλαγή και την ερημοποίηση, που είναι ένα φαινόμενο που πλήττει άμεσα την περιοχή της νότιο- ανατολικής Κρήτης, στον κύκλο του νερού, στα μέτρα εξοικονόμησης που πρέπει να λαβαίνουμε. Οι ομάδες επισκέπτονται, στα πλαίσια των εργασιών πεδίου, την τεχνητή λίμνη των Μπραμιανών, τον μεγαλύτερο υδροβιότοπο της Κρήτης και τον νοτιότερο της Ελλάδας ή το υπέροχο φαράγγι της Σαρακίνας στους Μύθους Ιεράπετρας ή τις εκβολές και τις πηγές του Καλαμαυκιανού ποταμού. Θα κάνουν παρατηρήσεις στη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής. Θα εξερευνήσουν από πού έρχεται το νερό, ποιες είναι οι πηγές του πόσιμου νερού, ποια διαδρομή ακολουθεί για να φτάσει στις βρύσες μας. Με τη χρήση συσκευών και εργαστηρίων που διαθέτουμε θα ερευνήσουν τις ιδιότητες του πόσιμου νερού και του νερού άρδευσης. Θα παίξουν εκπαιδευτικά παιχνίδια ρόλων στην κατεύθυνση να κάνουν μόνοι τους προτάσεις για την εξοικονόμηση και την ορθολογική διαχείριση του νερού. Θα διερευνήσουν τα οφέλη που προκύπτουν για την περιοχή, οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά από την εξοικονόμηση νερού. Θα μάθουν για τη σημασία διατήρησης των υγροτόπων, θα παρακινηθούν οι συμμετέχοντες να προτείνουν λύσεις και να καθορίσουν τη στάση τους ως αυριανοί ενεργοί πολίτες πάνω στο πρόβλημα.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.