«Εν αρχή είναι ο σπόρος. Διάσωση, διατήρηση και αναδιανομή παραδοσιακών ποικιλιών»

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ιεράπετρας – Νεάπολης, στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση & Δια βίου Μάθηση», Άξονας Προτεραιότητας 7, που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και από Εθνικούς πόρους, διοργανώνει στις 07 και 08 Μαρτίου 2014, στην Ιεράπετρα Λασιθίου επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από όλη την Κρήτη, στα πλαίσια και του Εθνικού θεματικού δικτυο «Τα τοπικά προϊόντα σε μια κοινωνία αειφορίας», με συντονιστή το ΚΠΕ Κρεστένων

Θέμα του σεμιναρίου

«Εν αρχή είναι ο σπόρος. Διάσωση, διατήρηση και αναδιανομή παραδοσιακών ποικιλιών»

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε 80 εκπαιδευτικούς,  εκ των οποίων, 35 από την Π.Ε Λασιθίου,15 από την Π.Ε Ηρακλείου, 15 από την Π.Ε Ρεθύμνου και 15 από την Π.Ε Χανίων. Προτεραιότητα έχουν α) οι εκπαιδευτικοί που είναι μέλη του δικτύου «Τα τοπικά προϊόντα σε μια κοινωνία αειφορίας», με συντονιστή το ΚΠΕ Κρεστένων ή β) υλοποιούν σχετικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων ή γ) υλοποιούν άλλο πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων. Η αναλογία μεταξύ Αθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης θα είναι 50%.  

Σχετική αίτηση για συμμετοχή στο σεμινάριο υπάρχει στο τέλος του εγγράφου και θα πρέπει όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετάσχουν να την υποβάλλουν μέχρι την Παρασκευή 14/02/2014 στις υπεύθυνες/ους σχολικών δραστηριοτήτων της Δ/νσης εκπ/σης που ανήκουν. Μόνο οι εκπαιδευτικοί της Αθμιας Εκπ/σης Λασιθίου, λόγω μη ύπαρξης υπεύθυνου σχολικών δραστηριοτήτων, μπορούν να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση, απευθείας στο ΚΠΕ Ιεράπετρας- Νεάπολης στο φαξ (28420 23160).

Οι υπεύθυνες/οι σχολικών δραστηριοτήτων θα πρέπει να στείλουν μέχρι το μεσημέρι της 17/02/2014 τις αιτήσεις με σειρά προτεραιότητας (αναγραφή σε σχετικό πίνακα αν είναι δυνατόν σε εμαιλ), ώστε το ΚΠΕ να στείλει το αίτημα έγκρισης στην ΣΕΠΕΔ στις 18/02/2014.

Μπορείτε να κατεβάσετε το πλήρες κείμενο και την αίτηση από εδω: seminario_ntopioi_sporoi_ KPE_Ier_ ar.prot. 13_07.02.14

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.